
غم دوری در دل خرابیست.چه خرابی شیرینیست. هر چه در وصفم بگویم باز کم است xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 هر چه در هجرش بگریم باز کم استبی تو یا حق کس نگیرد دست منxa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0 بی تو من ماندم میان هست منعقل و هوش از سر برد عطر تنش xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 xa0 قلب از دستم رود دیدم غمشهای...
ادامه مطلب