یا صدای زنگهای بی امان درونش را
یا نگاهی که نگاهش نمیکنم و روزا، سال شده!
که مرده است
حداقلش این است که من یاد همین ها کردم
من گلی پر عطر
و درختی استوار در میان آتشم
اما...
آیا کسی سوختن مرا دید یا یاد شدم؟؟؟
کسی بود؟؟؟ narcis

نوشته شده در سه شنبه بیست و نهم بهمن ۱۳۹۲ساعت 18:56 توسط narcis|
امیرعلی جان...ما را در سایت امیرعلی جان دنبال میکنید
برچسب: نمیدونم, نویسنده: بازدید: 95