نمیدونم...

خرید بک لینک
نمیدونم این روزها باید حسرت نگاه ها را معنی کرد

یا صدای زنگهای بی امان درونش را

یا نگاهی که نگاهش نمیکنم و روزا، سال شده!

که مرده است

حداقلش این است که من یاد همین ها کردم

من گلی پر عطر

و درختی استوار در میان آتشم

اما...

آیا کسی سوختن مرا دید یا یاد شدم؟؟؟

کسی بود؟؟؟ narcis


برچسبها: سوختم

نوشته شده در سه شنبه بیست و نهم بهمن ۱۳۹۲ساعت 18:56 توسط narcis|

امیرعلی جان...

ما را در سایت امیرعلی جان دنبال می‌کنید

برچسب: نمیدونم, نویسنده: بازدید: 95 تاريخ: دوشنبه 8 آبان 1396 ساعت: 12:26

صفحه بندی