غم دوری در دل خرابیست.چه خرابی شیرینیست.

خرید بک لینک
غم دوری در دل خرابیست.چه خرابی شیرینیست.
هر چه در وصفم بگویم باز کم است هر چه در هجرش بگریم باز کم است
بی تو یا حق کس نگیرد دست من بی تو من ماندم میان هست من
عقل و هوش از سر برد عطر تنش قلب از دستم رود دیدم غمش
های خدای خالق و عشق آفرین آی خدای بالغ و نور آفرین
بین حال و احوال دل فرزانه را بین تو عطر وجود خانه را
بین خانه ی وجودم ویرانه گشتست گرچه عطرش درم لانه گشتست
زین حال دارمش لانه ی زندگی زین حال گویمش خانه ی بندگی
من ز این خانه به در نمی شوم من از این خانه سفر نمی کنم
برچسبها: شعر محمود, شعرهایم, شعر زیبا, شعر, mamadh1378

نوشته شده در یکشنبه چهارم بهمن ۱۳۹۴ساعت 19:42 توسط mamadh1378|

image

امیرعلی جان...

ما را در سایت امیرعلی جان دنبال می‌کنید

برچسب: خرابیستچه,شیرینیست, نویسنده: بازدید: 82 تاريخ: دوشنبه 8 آبان 1396 ساعت: 12:26

صفحه بندی