از یه جایی به بعد...
قبل میشه قلب!
نمیدونم وارونه میشه...یا اینکه میشه جمع مکسر!!!
جمع مکسر قبل....میشه قلب!
یعنی قلبت هر روزش میشه شب!
یعنی روزت مخالفش میشه...
مخالف روز میشه شب!
اونوقته که مدام تو کوچه هایی قدم میزنی که تاریکن
قدمات نه خسته میشن نه تموم!
مگر اینکه خودت بخوای!
بخوای که دیگه خسته شی...که هرسال... سالمرگ نگیری....
سالگرد بگیری!
اونوقت از آسمون مدد میاد
از یه کناری که براش اسمی نداری!
اونوقت هر سال از اون کوچه های تنگ و تاریک میون بر میزنی و میپیچی توی جاده ی عشق...
عشق سفید!
خدا منتظر یه نگاه آسمونیه! تا میون بر یادت بده!
نگاه آسمونی نه!
حتی یه نگاه ساده به آسمونم کافیه تا سالمرگت رو سالگرد کنه!
فقط یه نگاهت بهش...یه معجزه ست!
Narcis
نوشته شده در شنبه هشتم آبان ۱۳۹۵ساعت 20:36 توسط narcis|
امیرعلی جان...ما را در سایت امیرعلی جان دنبال میکنید
برچسب: سالگردنه, نویسنده: بازدید: 86